Alla inlägg under oktober 2008

Av Johanna - 29 oktober 2008 16:10

uhhhhhh vad kallt det e ute nu=) vi gick en liten promenad till konsum och postade lite paket bland annat till grabbarna och sessan i skutskär hihi..

men såg när jag kkom hem att jag glömt stoppa i lite saker FAAAANNNN så det lär skickas mera snart haha men men.. det e så när man lägger sakerna på olika ställen haha bättre att lägga i allt samtidigt ju men men nu ska jag ta min lilla vilding för det e han verkligen han är högt och lågt man kan inte sitta en sekund yog bra lång tid att skriva det här haha han har hunnit starta om datorn mitt i för mej ioxå haha tokunge säger jag bara ...... hej hej

Av Johanna - 29 oktober 2008 14:01

odjuret är här nu haha kort ser ni ju nu=) och röntgen gick bara bra hade ingenting förutom att tarmarna krampar vet inte alls vad dom gör åt det ska få en läkartid senare aja skitsamma inget allvarligt i alla fall skönt d ju=) har haft cornelia här ett tag jossan va på möte min lilla sessa vi gjorde tomtar kan lägga in kort sen hehe fast inte på hennes det blir på theos =) dom var jätteduktiga hihi nu ska jag städa av lite på golven då hon har en förmåga att riva haha...  sen tänkte jag mina barn skulle få lite luft hej hej

Av Johanna - 27 oktober 2008 19:54

i morgon är det mag röntgen och läkarbesök ska bli gott att äta efter är såååå hungrig har inte ätit fast föda sen i går och sen har mitt lillfinger domnat på vänster hand eller ja det sticker hela tiden måste ha legat å fått ebn nerv i kläm eller nåt vart nog lite för full i lördags hehe var hemma halv 12 nej nu blir det lungt ett tag framöver .. kanske hyra nån bra film och äta choklad i helgen=) det kanske finns nån som kan joina mej=) nej nu ska jag fixa klart min karl har ju köpt en ödla (uhhh ryser ) som han ska hämta i morgon theo e ju nöjd hehe han har döpt den till mario tror jag det va haha nej hej hej på ett tag

Av Johanna - 22 oktober 2008 20:09

hittade inte på bilder på theos synd det var skitsnyggt

Av Johanna - 22 oktober 2008 20:03

då blire rättegång angående en misshandel jag va med om för 2 år sedan alltså jag fick stryk haha.. usch hatar sånt där vill inte alls men men sen e det ju över i alla fall.. har så förbenat ont i ryggen i dag kan fan knappt röra mej wille har varit en knäbebis i dag nog mycket därför--- nu har i alla fall min lilla gangster somnat men inte den stora han ska läggas aldellles strax han.. sen blire nog nån bra film köpte lite nya kläder till ungarna häromdan sätter ut här om ni är nyfikna=) hej hej

Av Johanna - 21 oktober 2008 10:26

var ett tag sedan jag skrev men har verkligen haft fullt upp.. båda mina hjärtan fyller ju så kalas här och där i dag kommer therese och niklas och kevin och theo blev superglad att dom skulle komma=) synd att vi träffas så sällan ... sitter och äter lite frukost nu fick lite sovmorgon i dag sen när jag klev uppdrog kocken och theo till badhuset och lämna gangstern hos mej hehe han e verkligen högt och lågt .. man hinner ingenting när han är vaken..nej nu ska jag se om w vill sova  sova en liten stund så jag kan duscha och så=) hej hej

Av Johanna - 18 oktober 2008 21:49

ni e bra goa mina vänner <3 tur jag har er puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards