Alla inlägg under november 2008

Av Johanna - 30 november 2008 11:32

kommer dom förresten och hämtar i dag ska bli skönt är rädd för det där odjuret den huggs ju haha

Av Johanna - 30 november 2008 11:23

har min stackars lillkille var brännhet i natt så jobbigt tycker så synd om han.. och så äre ju julskyltning i kväll oxå ska fråga mamma om hon kan låna nån timme så vi får gå med theo han längtar ju efter tomten han hihi sötgöte gud vad jag älskar mina barn dom är verkligen hela min värld.. hej hej

Av Johanna - 29 november 2008 12:05

jobbade i går men när det va 1 timme kvar så gick det inte med min rygg längre fy fan vad ont jag hade.. åkte ner på akuten och dom sa att det var musklerna i ryggen.. bara att träna och gå på massage ska beställa tid på måndag ock äta alvedon med ipren.. skulle ha stått i baren med mamma i dag men det går ju inte jag skulle inte göra det sa läkaren åhhhh jag som vill ju... nu ska jag plocka undan lite för kocen gick upp med ungarna i morse så ni kan ju tänka er hur det ser ut hatar detta... hej hej

Av Johanna - 28 november 2008 18:42

haha ja hon blev glad..

nu ska jag strax ta mej ett bad innan jobbet så får vi se om det hjälper mot ryggen har så jävulskt ont ska boka massage och knäcka ryggen behövs om man säger så... nej måste fixa lite innan jag åker en hel del faktiskt ... hej hej

Av Johanna - 28 november 2008 14:05

nu så har jag lagt in en tvätt blir nog en prommis sen i alla fall skönt ju med frisk luft men min lilla skit är ju mörrädd så han hatar att åka vagn i mörkret haha töntunge han vaknar väl snart å då blir det inte en lugn stund han är galen...min lilla gangster .. theo e så go han sa till sin mormor i går mormor du är inte gammal för du är så fin i håret haha vad får dom allt i från=) hej hej

Av Johanna - 28 november 2008 13:52

ska jag göra i dag och i morgon.. kan bli kul=) i dag ska vi bara vara inne ungarna är dyngförkylda och theo hostar så fruktansvärt när vi varit ute så han får vila sej lite i dag skönt det oxå i bland=) wille sover middag nu så jag passar på att sitta här jag blir nog att julpynta i dag oxå har inte hunnit dt heller=/ nej nu måste jag springa ner och stoppa i en tvätt kattjäveln  pissa i lorthögen i går fy fan vad jag hatar sånt...... hej hej

Av Johanna - 25 november 2008 13:21

känner jag mej som fan.... idioter det finns alltså gamla kärringar som tror dom är 15 ne fy fan.... nu ska jag  brställa lite julklappar hej hej

Av Johanna - 21 november 2008 12:15

har wille=/ men 5 tänder har kikat fram på 2 veckor så förra febern var garanterat tänderna.. men nu är han snorförkyld oxå han har så svårt att sova min lilla kille i 3 nätter nu har vi så gott som fått vara uppe.. nu sover han lite i alla fall men han vill inte äta heller inte ens välling som han älskar... men men får hoppas på att han blir bättre snart=) å nästa helg ska jag jobba på hotellet=) ska bli skitkul... nu ska jag klä på mej sitter nyduschad måste passa på när pluttas sover hej hej

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards