Alla inlägg under december 2008

Av Johanna - 31 december 2008 09:51

gott nytt år på er allihopa=)

Av Johanna - 30 december 2008 17:38

som fan ute måste va hur mycket minus som helst och jag har sån jäkla ägglossning ont som fan=/ mår illa som fan nej usch vill inte ha nå skit hit=/ men nu ska jag ta en kopp kaffe och tänka på dej ingela=) så kan vi gymma sen haha puss

Av Johanna - 30 december 2008 09:04

nytt på famijen=)

Av Johanna - 30 december 2008 09:00

då=) alltså kort kan inte knäppa så mycket på theo antingen vägrar han eller så gör han sina miner haha knäppis=)

Av Johanna - 30 december 2008 08:56

förstd det sussie=)) här har vi nyss klivit upp och wille har fått sin välling theo ska få macka aldelles strax.. han vill vänta ite säger han så då passar jag på att skriva här=) hoppas vårat wii kommer i morgon=) fast wii fit tar nog lite längre tid=/ så mycket röda dagar oxå ju=/ har fått lite mera packat nu tar ju lite lång tid då man fixar allt själv usch blir så trött på karlar i bland theo plockar ju upp bättre efter sej likssom haha nej macka till theo nu hej hej

Av Johanna - 28 december 2008 13:00

har vi köpt=) och jag har fått wii fit så nu ska det tränas hihi vill du va med och spela sussie?=) så kan vi sjunga lite oxå=) nej packa var det jag fastnade som vanligt här haha kramis

Av Johanna - 28 december 2008 12:36

fortfarande hatar det... känns som benen vill ramla i hop när jag går i bland haha behöver nog lite frisk luft tror jag=) lite dåligt med sånt har packat ganska mycket i alla fall men det märks ingen skillnad inne haha har för mycket saker men har plockat i hop massor åt emelie och oliver=) kan inte kasta det e ju mycket fint=) ne packa lite mera innan wille vaknar sen kyrkogården och tända ljus åt pappsen min riktigt morfar som theo säger=) han ska få sätta dit ett ljus=) wille fattar ju inget än han... nej fortsätta nu då=) ingen som vill ha lite saker?=)pussis

Av Johanna - 28 december 2008 08:55

vill jag göra mera är så förbannat trött=/ men men tack för kommentaren sara=) har inte fått nå magsjuka än så jag hoppas att jag slipper stackars jossan ligger och spyr men nu vet jag inte men ett och etthalvt dygn höll hon på att spy=/ usch vill verkligen inte ha nå sånt här helst inte på ungarna... men har inte träffat jossan eller nån av dom sen i onsdags kväll och det e söndag i dag så nu borde jag klara mej tycker jag har käkat vitpepparkorn haha... wille är mer vild än tam haha han är verkligen överallt hela tiden man orkar inte så här på morron haha nej nu ska jag mysa ner mej i soffan en stund sen frukost hej hej

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards