Alla inlägg under januari 2009

Av Johanna - 31 januari 2009 15:24

gör det för fullt här det finns verkligen massor att göra och då fstanar jag självklart här haha brukar vara så nu ska jag fixa klart tradera sen packa mera om ni e nyfikna så kika in på mr_gizmo på tradera.... nya kort kommer senare=) pussis

Av Johanna - 29 januari 2009 15:40

uhhhh hur det ser ut här nu=/ kartonger överallt går inte att städa man får ju likssom möblera efter kartongerna haha men sanrt så hihi

Av Johanna - 29 januari 2009 14:00

har härjat här sen i måndags det e verkligen nåt som jag hatar=/ wille börja i måndags kl 12 och spydde till 7 på kvällen sen theo tis natt mot onsdag och spydde hela natten kocken började spy typ en 20 min en halvtimme efter theo så nu börjar dom återhämta sej riktigt och jag bara väntar på min så drygt vill verkligen inte ha den ... så vi ska ju flytta på måndag oxå och jag som packat ner nästan allt men nu har vi massor att tvätta dådet e spyor på allt uscha... men men barnen är klara nu och huvudsaken det ju=) så synd om dom ju... wille har börja gå mer och mer nu så han går nog snart nej packningen var det haha hej hej

Av Johanna - 27 januari 2009 18:51

måste gå in och beställa 3 till snart hehe så händigt ju när det e ta 3 betala för 2 älskar det=)

Av Johanna - 27 januari 2009 18:50

till wille

Av Johanna - 22 januari 2009 16:50

Av Johanna - 22 januari 2009 16:48

na mina hihi

Av Johanna - 22 januari 2009 16:39

blev det för lille wille i går han hade nån elak bakterie så han var tvungen att få pencillin=/ tycker så synd om min lilla kille men redan i dag så är han mycket bättre tack och lov ingen feber men väldigt hostig men febern var värst 41 grader e inte kul att tacklas med=/ så vi tog en liten sväng på stan bara en snabbis jag fick en snygg tröja av älsklingen=) och wille strumpor det var verkligen välbehövligt måste köpa flera oxå och theo fick en skitsnygg tröja med cars=) och han köpte skjortor till sej själv=) så nu är vi nöjda=) så kul att shoppa fattar inte haha kikade åt lille isabell oxå men hitta inge.. ska köpa nå snyggt åt grabbarna oxå sen hihi vill träffas snart nu=)


saknar dej med sara har inte hunnit prata eller ses på jättelänge nu=/ måste fixa till det nu ju=) nu ska jag packa lite mer har hunnit med lite mera nu=) men har en hel del kvar om du vill komma?=) pussis 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards